آموزش تنظیم ساعت کاسیو

آموزش تنظیم ساعت کاسیو

در این مطلب قصد داریم تنظیم ساعت کاسیو را مورد بررسی قرار دهیم و برای آشنایی بهتر توضیحات صورت گرفته را با استفاده از ساعت جی شاک مدل GG-1000 مورد بررسی قرار داده ایم، مطالب زیر مربوط به تنظیم زمان ساعت اصلی می باشد:

در سمت چپ این ساعت دو دکمه و در سمت راست آن سه دکمه واقع شده است.

دکمه های سمت راست از بالا به پایین به ترتیب دکمه LIGHT ( روشنایی )، دکمه  COMPASS ( قطب نما )، دکمه SEARCH ( جلو رفتن، جست و جو، دماسنج ) ، و دکمه های سمت چپ از بالا به پایین به ترتیب دکمه ADJUST ( تنظیم کردن ) و دکمه MODE ( حالت ) می باشند.

دکمه ADJUST را فشار دهید تا تنظیمات اصلی برای شما نمایش داده شود . شهری که تنظیمات بر اساس آن صورت گرفته است نمایان می شود. در این حالت امکان تغییر شهر وجود دارد، این تغییر توسط  دکمه SEARCH می تواند صورت پذیرد.

از طریق دکمه MODE می توانید حالت بعد را انتخاب کنید.

حالت بعدی برای تنظیم کردن ساعت تابستانی است. این حالت در دو فصل اول سال باید روشن و در دو فصل بعدی باید خاموش باشد.

دکمه MODE را فشار دهید تا تنظیمات بعدی برای شما ظاهر شود. در این قسمت زمان به صورت AM و PM می تواند نشان داده می شود. تغییر این دو حالت از طریق دکمه SEARCH می تواند صورت پذیرد.

در ساعت کاسیو خود دکمه MODE را فشار دهید تا تنظیمات ثانیه، دقیقه، ساعت، و سپس سال، ماه و روز نمایش داده شود. تغییر این حالت ها از طریق دکمه MODE امکان پذیر است و از طریق دو دکمه SEARCH و LIGHT حالت ها تغییر می کند. اما نیازی به تغییر تنظیمات این قسمت نیست.

از طریق دکمه MODE و با وارد شدن به تنظیمات KEY صدای دکمه های ساعت را می توانید در حالت روشن و یا خاموش قرار دهید.

تنظیم بعدی که با استفاده از دکمه MODE به آن وارد می شود، مدت زمان روشنایی را مشخص می کند و می تواند  روی 1 تا 3 ثانیه تنظیم گردد.

در این حالت تنظیمات ساعت کاسیو شما به پایان می رسد، برای ذخیره تنظیمات دکمه ADJUST را فشار دهید تا تغییرات صورت گرفته را برای شما انجام دهد.

Post a Comment