تاریخچه برند لى كوپر

تاریخچه برند لى كوپر

تاریخچه برند لى كوپر

همواره در مورد تاریخچه و قدمت وسیله ای که می خرید کنجکاو باشید. برند لى كوپر از سال ١٩٠٨ فعالیت خود را در صنعت پوشاك آغاز نمود این برند قدیمی در زمان جنگ جهانى اول به درخواست ارتش انگستان یونیفرم نظامی و لباس رزم ارتش بریتانیا را طراحی و تولید کرد.
با شروع جنگ جهانى دوم به دليل استحکام پوشاک تولیدی این کمپانی و با درخواست ارتش انگلستان به جز البسه، تولید كفش هاى ارتش انگلیس هم به این کمپانی سپرده شد. بعد از جنگ جهانى دوم و رونق بازار و تجارت لباس هاى زنانه و كيف و كفش به كالگشن این شرکت اضافه شد. و این برند به یکی از محبوب ترین نو آورترین و مقاوم ترین برندهای تولید کننده پوشاک در اروپا و جهان تبدیل شد. همانطور که می دانید امروزه ساعت لی کوپر بیشترین تولیدی این کمپانی می باشد.
این کمپانی بزرگ در سال ٢٠٠٧ طراحی و تولید ساعت لی کوپر خود را با نام lee cooper , با کیفیت و تنوع بالا آغاز نمود.
این شرکت در ساعت لی کوپر خود از تكنولوژى بسیار بالای سوپر متال استفاده کرد كه ماندگارى ساعت را بسیار زیاد كرده و ضد حساسيت بودن ساعت را بالا برد. شایان به ذکر است این برند انگلیسی انواع ساعت لی کوپر با کیفیت و متفاوت خود را با بهایی بسیار مناسب برای همه در دسترس قرار داده است.

Time and Time

خبر های جدید را می دانید؟ برند ساعت لی کوپر در ایران چه فعالیتی دارد؟ برند معتبرى چون Lee Cooper كه شهرت جهانى دارد و همگان به كيفيت آن اعتماد دارند امروزه در ايران و اين بار با شركتTime and Time Co همراه است. شركت تايم اند تايم تنها نماينده رسمى و انحصارى ساعت لی کوپر در ايران می باشد که به تازگی از این برند محبوب رونمایی کرده است.

Post a Comment