تشخیص ساعت کاسیو اصل از غیر اصل

تشخیص ساعت کاسیو اصل از غیر اصل

کاسیو یک برند مطرح در ساخت محصولات الکترونیکی است. این برند در سال ۱۹۴۶ توسط تادائو کاشیو تاسیس شد. ساعت های این برند بسیار محبوب و مورد توجه هستند و مدل های تلقبی زیادی از این ساعت ها ساخته و روانه بازار شده اند. شناختن ویژگی های یک ساعت اصل به شما در خرید این محصولات کمک می کند.

مدل ساعت کاسیو در قسمت پشت جعبه نوشته می شود، در ساعت های غیر اصل مدل ساعت نوشته نمی شود. پس به این نکته بسیار توجه شود. همچنین بر روی این دفترچه اطلاعات با چند زبان نوشته شده است. ساعت های فیک از این ویژگی برخوردار نیستند.

در هنگام خرید ساعت کاسیو یک دفترچه راهنما در اختیار شما قرار داده می شود، به دفترچه راهنما ساعت توجه کنید، بر روی این دفترچه نیز مدل ساعت آورده می شود. مدل نوشته شده بر روی دفترچه را با مدل روی جعبه ساعت مقایسه کنید.

مدل ساعت در پشت قاب نیز نوشته می شود.

به سایت کاسیو مراجعه کنید و مدل نوشته شده بر روی ساعت خود را در سایت وارد نمایید. از این طریق نیز می توان به درستی مدل و اصل بودن کالا آگاهی یافت.

در مورد نشانه های ظاهری این ساعت ها، پیچ هایی که بر سطح ساعت های کاسیو اصلی وجود دارد پیچ هایی عمیق هستند، همچنین بر روی سگگ این ساعت ها جمله casio china حک شده است. در قسمت عقربه ساعت نیز یک نکته ریز وجود دارد، انتهای عقربه در ساعت های اصلی با رنگی متفاوت طراحی شده است اما در ساعت های غیر اصل رنگ عقربه در تمامی قسمت ها یکسان است.

ساعت های اصل همگی دارای گارانتی بین المللی هستند که قابلیت استفاده از آن در سراسر دنیا وجود دارد.

راه دیگری که برای تشخیص ساعت اصل از غیر اصل وجود دارد، صدای آن می باشد. ساعت های اصل معمولا صدای بالایی ندارند.

Post a Comment