تنظیمات اصلی ساعت کاسیو جی شاک GW-A1100

تنظیمات اصلی ساعت کاسیو جی شاک GW-A1100 | آس واچ گالری

تنظیمات اصلی ساعت کاسیو جی شاک GW-A1100

تنظیمات اصلی ساعت کاسیو جی شاک GW-A1100

آشنایی با نحوه تنظیمات اصلی ساعت کاسیو جی شاک GW-A1100 برای دارندگان این ساعت ها مهم و ضروری است. اگر شما هم از دارندگان یکی از این ساعت هستید با ما باشید تا با نحوه تنظیمات این ساعت ها آشنا شوید.

بر روی قاب این ساعت 4 دکمه و یک پیچ تنظیم کننده دیده می شود. دکمه سمت راست بالا، دکمه COMPASS یا قطب نما، دکمه سمت راست پایین، دکمه FLY BACK یا ریسک کردن، دکمه سمت چپ بالا، دکمه ADJUST یا تنظیم کردن و دکمه سمت چپ پایین، دکمه MODE یا حالت می باشد.

پیچ تنظیم کننده که در قسمت راست بین دو دکمه قرار گرفته است، سر دسته یا CROWN می باشد.

تنظیمات اصلی ساعت کاسیو

برای شروع تنظیمات ابتدا پیچ تنظیم کننده CROWN را در خلاف جهت عقربه های ساعت بچرخانید. خطی قرمز رنگ بر روی پیچ تنظیم کننده CROWN وجود دارد، این خط باید در کنار خط سفیدی قرار بگیرد که بر روی بدنه ساعت قرار گرفته است. این پیچ را به طرف بیرون کشیده که در این حالت صدایی شنیده می شود و به محض شنیدن صدا عقربه ثانیه شمار ساعت از توقف می ایستد.

در قسمت دور صفحه بر روی قاب ساعت نواری باریک وجود دارد که بر روی آن ها نام شهر های زیادی دیده می شود. در این قسمت نام شهری را که می خواهید ساعت خود را بر اساس آن تنظیم کنید انتخاب نمایید. این کار با استفاده از پیچ تنظیم کننده CROWN قابل تعیین می باشد.

یک قسمت دایره ای کوچک شامل یک عقربه در قسمت بالای صفحه نمایش ساعت دیده می شود. این قسمت برای تنظیم AM و PM تعبیه شده است. اگر عقربه کوچک در سمت راست باشد نشان می دهد که زمان  AM و اگر عقربه کوچک در سمت چپ باشد نشان می دهد که زمان PM است.

برای انجام تنظیمات دستی ساعت دکمه MODE را چند ثانیه نگه دارید. نیازی به تنظیم دستی ساعت ندارید زیرا این ساعت ها بر اساس شهر مورد نظر تنظیم شده اند و تنظیم دستی اشکالاتی را ایجاد خواهد کرد. اگر بخواهید این کار را انجام دهید می توانید با استفاده از چرخش پیچ تنظیم کننده CROWN دقیقه ساعت را تغییر و انتخاب نمایید.

بار دیگر دکمه MODE را چند ثانیه نگه دارید تا بتوانید این بار تغییرات مربوط به ساعت را انجام دهید.

بار دیگر دکمه MODE را چند ثانیه نگه دارید تا به تنظیمات تاریخ متصل شوید.

تا اینجا در مورد تنظیمات اصلی ساعت کاسیو جی شاک GW-A1100 صحبت شد. این ساعت دارای امکانات زیادی است که برای اطلاع از تنظیم امکانات ساعت کاسیو جی شاک GW-A1100 بر روی لینک زیر کلیک نمایید:

تنظیم امکانات ساعت کاسیو جی شاک GW-A1100

Post a Comment