تنظیمات ساعت های کاسیو لاین جی شاک

تنظیمات ساعت های کاسیو لاین جی شاک

برای تنظیم ساعت جی شاک در چند مدل از این ساعت ها تنظیمات به صورت مشابه صورت می گیرد.

ساعت های مدل GA-100 GA-110 GA-120 GA-150 GA-200 GA-210 GA-300  تنظیمات مشابهی دارند که در این نوشته مورد بررسی قرار می گیرند:

در قسمت سمت چپ این ساعت ها دو دکمه قرار دارد که دکمه بالایی (دکمه adjust) برای تنظیم کردن ساعت در نظر گرفته شده است و دکمه پایینی (دکمه mode) تغییر حالت ها را انجام می دهد. دو دکمه نیز در قسمت راست قاب ساعت قرار گرفته اند، که دکمه بالاتر (دکمه reverse) تنظیمات را به حالت اولیه بازمی گرداند و دکمه پایین تر (دکمه forward) جلو رفتن تنظیمات را انجام می دهد.

برای انجام تنظیمات ابتدا باید ساعت بر روی زمان اصلی باشد، برای این کار دکمه adjust را نگه دارید ، وارد تنظیمات می شوید، نام شهری که بر روی آن تنظیم شده است، نمایش داده می شود. دکمه forward به شما کمک می کند که نام شهر مورد نظر را تغییر دهید. پس از اینکه شهر مد نظر خود را انتخاب کردید، از طریق دکمه mode می توانید حالت بعد را انتخاب کنید.

برای تنظیم ساعت جی شاک حالت بعدی مربوط به تنظیم کردن ساعت تابستانی است. این حالت در دو فصل اول سال باید روشن و در دو فصل بعدی باید خاموش باشد. این کار از طریق دکمه forward امکان پذیر است. از طریق دکمه mode می توانید حالت بعد را انتخاب کنید.

حالت بعدی برای تنظیم زمان 12 و یا 24 ساعتی است. تغییر حالت ها با دکمه forward صورت می گیرد. از طریق دکمه mode می توانید حالت بعد را انتخاب کنید.

در این حالت وارد تنظیم ثانیه شمار، دقیقه شمار و سپس ساعت شمار می شوید که لازم نیست تغییر داده شود. دکمه mode حالت ها را تغییر می دهد و دکمه forward و دکمه reverse ثانیه، دقیقه و ساعت را جلو و عقب تغییر می دهد. از طریق دکمه mode می توانید حالت بعد را انتخاب کنید.

در این حالت سالی را که در آن قرار دارید باید انتخاب نمایید. تغییر سال از طریق دکمه های forward و reverse امکان پذیر است. از طریق دکمه mode می توانید حالت بعد را انتخاب کنید.

در این حالت به تنظیمات ماه و پس از آن به تنظیمات روز وارد می شوید. از طریق دکمه mode می توانید حالت بعد را انتخاب کنید.

در این حالت مدت زمان روشنایی قابل تنظیم است. از طریق دکمه forward می توانید میزان روشنایی را تغییر دهید. این قسمت آخرین قسمت تنظیمات بود و دکمه mode شما را به تنظیمات اول بازمی گرداند. با فشردن دکمه adjust تنظیمات تغییر داده شده ذخیره می گردد.

Post a Comment