تنظیم امکانات ساعت کاسیو جی شاک GW-A1100

تنظیم امکانات ساعت کاسیو جی شاک GW-A1100 | آس واچ گالری

تنظیم امکانات ساعت کاسیو جی شاک GW-A1100

تنظیم امکانات ساعت کاسیو جی شاک GW-A1100

در مقاله های پیشین در مورد تنظیمات اصلی ساعت کاسیو جی شاک GW-A1100 صحبت شد. پیش از خواندن مقاله پیش رو که در مورد تنظیم امکانات ساعت کاسیو جی شاک GW-A1100 می باشد، می توانید به این مقاله مراجعه کنید. برای دسترسی به این مقاله بر روی لینک زیر کلیک نمایید:

تنظیمات اصلی ساعت کاسیو جی شاک GW-A1100

بعد از تنظیمات اصلی نوبت به تنظیم امکانات ساعت کاسیو جی شاک GW-A1100 می رسد. این ساعت دارای امکانات مفید و کاربردی است. قطب نما، ساعت جهانی، کرنومتر، تایمر معکوس و زنگ هشدار از امکانات این ساعت ها می باشد.

تنظیمات قطب نما

قطب نمای ساعت جهت ساعت را به شما نشان می دهد. برای تعیین جهت شمال ساعت خود را به صورت افقی در جایی ثابت قرار دهید. در این حالت دکمه COMPASS که دکمه قطب نما نیز نامیده می شود را فشار دهید. این دکمه بر روی قاب ساعت با نام COMP نشان داده شده است. با فشردن این دکمه عقربه ثانیه شمار ساعت روی عدد 12 می رود و پس از آن تغییر موقعیت می دهد. موقعیت جدید نشان داده شده جهت شمال را نسبت به عدد 12 ساعت تعیین می کند.

تنظیمات ساعت جهانی

دکمه MODE را فشار دهید تا به حالت اصلی بروید. در این حالت به تنظیم ساعت جهانی وارد می شوید. بر روی صفحه ساعت یک قسمت دایره ای کوچک دیده می شود که در این حالت عقربه آن بر روی WT قرار می گیرد. در این حالت پیچ تنظیم کننده CROWN را چرخانده و به سمت بیرون بکشید. در این حالت یکی از شهر های روی قاب ساعت را انتخاب نمایید. پیچ تنظیم کننده CROWN را به سمت داخل بزنید تا صدایی شنیده شود.

تنظیمات کرنومتر

دو بار دکمه MODE را فشار دهید. در این حالت به تنظیم کرنومتر وارد می شوید. تنظیم کرنومتر با استفاده از دکمه COMPASS صورت می گیرد. دکمه COMPASS را فشار دهید کرنومتر شروع به شمارش می کند، سپس دکمه COMPASS را بفشارید کرنومتر از کار می ایستد. ریست کردن کرنومتر با استفاده از دکمه FLY BACK امکان پذیر است.

تنظیمات تایمر معکوس

سه بار دکمه MODE را فشار دهید. در این حالت به تنظیم تایمر معکوس وارد می شوید. در این حالت عقربه صفحه نمایش کوچک موجود در قسمت پایینی ساعت بر روی حالت TR قرار می گیرد. نحوه استفاده از تایمر معکوس همانند استفاده از کرنومتر می باشد.

تنظیمات زنگ هشدار

چهار بار دکمه MODE را فشار دهید. در این حالت به تنظیم زنگ هشدار وارد می شوید.

در این حالت عقربه صفحه نمایش کوچک موجود در قسمت پایینی ساعت بر روی حالت AL قرار می گیرد.

در دو سمت عدد 6 بر روی صفحه ساعت ON و OFF مشاهده می شود.

روشن و خاموش کردن زنگ هشدار با استفاده از پیچ تنظیم کننده CROWN امکان پذیر است.

قرار گرفتن عقربه ثانیه شمار بر روی ON نشان دهنده روشن بودن زنگ هشدار و قرار گرفتن عقربه ثانیه شمار بر روی OFF نشان دهنده خاموش بودن زنگ هشدار می باشد.

پیچ تنظیم کننده CROWN را بیرون بکشید، این پیچ را بچرخانید و زمان مناسب را انتخاب نمایید.

این پیچ را به داخل بزنید، صدایی شنیده می شود. تنظیمات ساعت پایان می پذیرد.

Post a Comment