تنظیم ساعت کاسیو ادیفایس مدل EQS-500

تنظیم ساعت کاسیو ادیفایس مدل EQS-500 | مجله آس واچ گالری

تنظیم ساعت کاسیو ادیفایس مدل EQS-500

تنظیم ساعت کاسیو ادیفایس مدل EQS-500

تنظیم ساعت کاسیو ادیفایس مدل EQS-500 عنوان این بخش از مقالات سایت آس واچ گالری می باشد. با ما همراه باشید.

این ساعت دارای 4 دکمه برای انجام تنظیمات قابلیت های مختلف ساعت می باشد. از دکمه های سمت چپ شروع می کنیم. دکمه ای که در قسمت بالا قرار دارد، دکمه ADJUST و دکمه پایینی دکمه MODE ساعت است.

در قسمت راست نیز دکمه بالایی دکمه RESERVE و دکمه پایینی، دکمه FORWARD ساعت کاسیو می باشد.

در ابتدا باید گفته شود که برای انجام کلیه تنظیمات ، ساعت باید بر روی زمان اصلی باشد، برای این کار دکمه MODE را چند ثانیه نگه دارید تا این حالت ایجاد گردد.

تنظیمات اصلی ساعت

کاری که باید انجام دهید این است که دکمه ADJUST را فشار دهید، در این زمان عقربه ثانیه شمار ساعت متوقف می شود که این کار همزمان با شنیدن بوق ساعت همراه می باشد. در این زمان می توانید شهر مورد نظر خود را گزینش نمایید. نام شهر ها بر روی قاب دور ساعت وجود دارد که از این طریق می توانید آن ها را انتخاب نمایید. پس از انتخاب شهر، ساعت کاسیو زمان را بر اساس نام شهر انتخابی نمایش می دهد.

پس از انتخاب شهر بر روی دکمه MODE بزنید، این حالت مربوط به تنظیمات دستی است که با استفاده از دکمه های RESERVE و FORWARD قابل تغییر می باشد. اما این تنظیمات  را تغییر ندهید زیرا تنظیمات ساعت دچار مشکل می شود.

اگر دوباره روی دکمه MODE بزنید، تنظیمات سال برای شما مشخص می شود. بر روی این ساعت ها سال 2000 از قبل تعیین شده است. در این حالت شما تنها می توانید دو رقم آخر سمت راست را انتخاب نمایید. می توانید به وسیله عقربه ثانیه شمار دهگان  را تغییر دهید. سپس بر روی دکمه MODE بزنید و دوباره توسط عقربه ثانیه شمار یکان سال مورد نظر خود را انتخاب نمایید.

روی دکمه MODE بزنید. در این قسمت می توانید تنظیمات مربوط به ماه را تغییر دهید. ماه میلادی مورد نظر توسط عقربه ثانیه شمار نشان دده می شود، به طور مثال اگر عقربه ثانیه شمار روی عدد 1 بود به معنی ماه اول میلادی می باشد.

روی دکمه MODE بزنید. در این قسمت می توانید روز را برای تاریخ میلادی تعیین نمایید. این کار را به وسیله دکمه های RESERVE و FORWARDمی توانید انجام دهید.

روی دکمه MODE بزنید. تنظیمات پایان می یابد.

در صورتی که در تنظیمات ساعت کاسیو تغییری ایجاد کرده اید، فشردن دکمه ADJUST سبب ثبت تغییرات اعمال شده می گردد.

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد ساعت ها می توانید از مقالات زیر کمک بگیرید:

تنظیم ساعت کاسیو جی شاک مدل GA-1000

دفترچه راهنمای فارسی ساعت کاسیو جی شاک مدل GWN-1000

مشخصات ساعت دیجیتالی جی شاک GA-110GB-1ADR

Post a Comment