تنظیم ساعت کاسیو مدل GG-1000

تنظیم ساعت کاسیو مدل GG-1000

ساعت های کاسیو دارای امکانات کاربردی زیادی هستند، بعد از خرید ساعت کاسیو لازم است که با طریقه استفاده از این امکانات آشنا شوید تا بتوانید از ساعت مچی خود نهایت استفاده را ببرید.

ما در این مطلب طریقه استفاده از امکانات این ساعت ها را بررسی می کنیم. و برای جا انداختن مطلب این توضیحات را با استفاده از ساعت کاسیو جی شاک GG-1000 مورد بررسی قرار داده ایم. امکانات مورد بررسی در این ساعت ها شامل ساعت جهانی، کرنومتر، تایمر معکوس و زنگ هشدار می باشد.

تنظیم ساعت جهانی:

در حالت زمان اصلی ساعت دکمه MODE را فشار دهید تا وارد تنظیمات شوید. به دلیل اینکه این ساعت ها از نوع آنالوگ-دیجیتال هستند، دو زمان را می توانید در اختیار داشته باشید. یکی بر روی صفحه نمایش آنالوگ و دیگری بر روی صفحه دیجیتال. می توانید شهر مورد نظر خود را انتخاب کنید تا زمان مربوط به آن شهر نمایش داده شود. با استفاده از  دو دکمه LIGHT و SEARCH میتواند تغییرات لازم صورت گیرد.

تنظیم کرنومتر:

در حالت زمان اصلی ساعت با دو بار فشردن دکمه MODE به کرنومتر ساعت متصل می شوید، با فشردن دکمه SEARCH کرنومتر شروع به کار می کند و در صورتی که این دکمه را دوباره بفشارید کرنومتر متوقف خواهد شد. برای شروع دوباره کرنومتر دکمه ADJUST را فشار دهید.

تنظیم تایمر معکوس:

در حالت زمان اصلی ساعت با سه بار فشردن دکمه MODE به تایمر معکوس ساعت متصل می شوید، با فشردن دکمه SEARCH به تایمر معکوس شروع به کار می کند و در صورتی که این دکمه را دوباره بفشارید به تایمر معکوس متوقف خواهد شد. برای شروع دوباره تایمر معکوس دکمه ADJUST را فشار دهید.

تنظیم زنگ هشدار:

در حالت زمان اصلی ساعت با چهار بار فشردن دکمه MODE به زنگ هشدار ساعت متصل می شوید، دکمه SEARCH به شما کمک می کند که بتوانید زنگ هشدار مورد نظر خود را انتخاب نمایید. در این حالت دکمه ADJUST را نگه دارید تا بتوانید زنگ هشدار انتخابی را تنظیم نمایید. با استفاده از دکمه LIGHT و ADJUST ساعتی که می خواهید را انتخاب کنید. دکمه MODE را فشار دهید تا به تنظیمات دقیقه و ثانیه بروید. دکمه ADJUST به ذخیره کردن زنگ هشدار  کمک می کند.

Post a Comment