راهنمای معرفی قابلیت های کاسیو (بخش دوم)

راهنمای معرفی قابلیت های کاسیو (بخش دوم) | مجله آس واچ گالری

راهنمای معرفی قابلیت های کاسیو (بخش دوم)

راهنمای معرفی قابلیت های کاسیو (بخش دوم)

همانطور که در بخش قبل مطالعه کردید قابلیت های ساعت کاسیو زیاد است و برخی دیگر از قابلیت های ساعت کاسیو را در این مقاله بیان می کنیم و به راهنمای معرفی قابلیت های کاسیو (بخش دوم) می پردازیم.
از دیگر خصوصیات این ساعت می توان به:
شب نما
دسترسی هوشمند
تنظیم خودکار وضعیت عقربه‌ها
صدای دکمه روشن / خاموش
حافظه تعداد دور
لرزشگر
زمان طلوع و غروب خورشید
نمودار جزر و مد
بانک اطلاعاتی
درجه ضد آب بودن
مقاومت در برابر ضربه
مقاومت سه گانه بدنه
درپوش پشتی با قفل پیچی
استیل ضد زنگ و شیشه یاقوت کبود اشاره کرد.

شب نما

در برخی از مدل های ساعت کاسیو بخشی از ساعت مانند عقربه، قاب و اعداد را از نوع شب نما تهیه می کنند تا در موقعیت های تاریک قابلیت مشاهده داشته باشند.

بانک اطلاعاتی

با خرید ساعت کاسیو از نوع بانک اطلاعاتی، شما می توانید هر نوع اطلاعاتی که مد نظرتان است مانند نام، شماره تلفن و آدرس ایمیل را در مچ دستتان حفظ کنید.

تنظیم خودکار وضعیت عقربه ‌ها

شاید در برخی ساعت ها دیده باشید که در اثر ضربه یا نیروی مغناطیسی و عوامل دیگر عقربه های ساعت مقداری جابه جا شوند، در اکثر انواع ساعت کاسیو امکان تنظیم خودکار عقربه ها وجود دارد که یک ویژگی بسیار خوب است.

حافظه تعداد دور

قابلیت زمان سنج زمانی جذاب می شود که این زمان های اندازه گرفته شده ذخیره و قابل کنترل و بررسی باشند. کمپانی ساعت کاسیو این قابلیت را در برخی ساعت هایش قرار داده است.

لرزشگر

تنها گوشی های هوشمند قابلیت لرزشگر ندارند بلکه ساعت ها هم از این خصوصیت برخوردار هستند، اما با وجود این ویژگی منحصر بفرد قیمت ساعت کاسیو نسبت به کارایی که دارد خیلی بالا نیست.

زمان طلوع و غروب خورشید

برنامه ریزی برای یک صعود، شب مانی در جنگل، ماهیگیری و … از جمله فعالیت هایی هستند که به اطلاع از زمان طلوع و غروب خورشید نیاز دارند. کاسیو این امکان را در ساعت هایش قرار داده است.

Post a Comment