ساعت های گران قیمت جهان

ساعت های گران قیمت جهان

ساعت های گران قیمت جهان

ساعت های گران قیمت در جهان کم نیستند و به راحتی نام آن ها را پیدا می کنید. بررسی های انجام شده بیان کرده است که 7 ساعت گران قیمت در جهان وجود دارد. این ساعت های گران قیمت قابل خریداری هستند اما قیمت این ساعت ها مانند قیمت ساعت گارمین و ساعت کاسیو و ساعت سیکو نیست، این ساعت ها قیمت های بسیار بالایی دارند.

خصوصیات ساعت های گران قیمت

بعضی از ساعت های گران قیمتی که در جهان وجود دارند از وسایل گران قیمت ساخته شده اند برای مثال این ساعت های گران قیمت ممکن است از الماس و سنگ های آسمانی و همچنین تکه هایی از اسکلت کشف شده دایناسورها ساخته شوند. برای بررسی اطلاعات در مورد ساعت سیکو ، ساعت کاسیو و … به بخش های مختلف مراجعه کنید.

معرفی ساعت های گران قیمت

1- ساعت مچی Roger Dubuis Excalibur با ارزش 1.1 میلیون دلار: این ساعت در سال 2013 توسط شرکت راجبر دوبیس تولید شده است و عقربه های این ساعت سیلیکونی می باشد. جالب است بدانید که تنها 3 مورد از این ساعت در جهان وجود دارد و هر کدام از آن ها قیمت بالایی دارند.

2- ساعت Jaeger-LeCoultre’s Hybris Mechanica à Grande Sonnerie با‌ ارزش 1.5 میلیون دلار: این ساعت یکی از پیچیده ترین ساعت های جهان است که از 1472 قطعه تشکیل شده است و ساخت آن 5 سال طول کشید.

3- ساعت The Greubel Forsey Art Piece 1 با‌ ارزش 1.8 میلیون دلار: آقای ویلارد ویگان طراح این ساعت است و ظاهر بسیار زیبایی را برای این ساعت ایجاد کرده است.

4- ساعت Richard Mille’s Tourbillon RM 56-02 Sapphire با‌ ارزش دو میلیون دلار: این ساعت بدنه ای بسیار شفاف دارد و جنس آن یاقوت کبود می باشد برای ساخت این ساعت 40 روز زمان نیاز است.

5- ساعت A. Lange & Söhne’s Grand Complication با‌ ارزش بیش از دو میلیون دلار: برای ساعت این ساعت یک سال زمان نیاز است و ساخت آن کار سختی می باشد.

6- ساعت Patek Philippe’s The Grandmaster Chime با‌ ارزش 2.6 میلیون دلار: این ساعت از دو عقربه و 214 قطعه تشکیل شده است و حدودا 100.000 ساعت زمان نیاز است تا این ساعت ساخته شود.

7- ساعت The Graff Diamonds Hallucination با‌ ارزش 55 میلیون دلار: این ساعت گران قیمت ترین و با ارزش ترین ساعت جهان می باشد.

Post a Comment