ساعت کاسیو با قابلیت اتصال به گوشی هوشمند

ساعت کاسیو با قابلیت اتصال به گوشی هوشمند

کاسیو سری جدید از ساعت های خود را معرفی کرده است، این ساعت ها قیمت مناسبی را دارا می باشند و ویژگی های کاربردی فراوانی نیز دارند.

نام این سری جدید از ساعت کاسیو PRT-B۵۰  می باشد. قابلیت های زیادی برای این ساعت ها در نظر گرفته شده است، یکی از این قابلیت ها اتصال به گوشی هوشمند می باشد. قیمت مناسب این ساعت ها سبب شده است که افرادی که تمایل به خرید ساعت های پروترک دارند، نیز بتوانند ساعتی با ویژگی های برتر را خریداری نمایند.

این ساعت های جدید داری قابلیات اتصال به گوشی هوشمند هستند. این اتصال از طریق Pro Trek Connected صورت می پذیرد. امکان اتصال ساعت به گوشی هوشمند از طریق  بلوتوث فراهم شده است.

ساعت های سری PRT-B۵۰ برای نشان دادن دمای هوا، میزان ارتفاع، جهت جغرافیایی دارای سه سنسور هستند، همچنین در آن ها سنسوری به عنوان  شتاب سنج تعبیه شده است، بنابراین این ساعت ها از نوع چهار سنسوری هستند.

این ساعت ها در برابر نفوذ آب تا عمق 100 متری مقاومت خوبی را از خود نشان می دهند. از قابلیت نمایش ساعت جهانی برخوردارند. صفحه نمایش این ساعت ها به چراغ LED مجهز شده است. تایمر معکوس، کرنومتر ثانویه از دیگر قابلیت های ساعت های این سری می باشد.

مدل های جدید ساعت های کاسیو علاوه بر امکانات فوق، اطلاعاتی در مورد میزان کالری سوخته شده را در اختیار کاربر قرار می دهد. این ساعت قابلیت تنظیم خودکار ارتفاع را دارا می باشد.

ساعت کاسیو جدید به ویژگی موقعیت یابی نیز مجهز شده است. این ساعت ها از انواع ساعت های میان رده کاسیو به حساب می آیند. کاسیو سه مدل از این ساعت ها را عرضه کرده است که با رنگ های آبی ، مشکی و نارنجی طراحی شده اند.

در مورد ظاهر این ساعت ها، ساعت کاسیو سری PRT-B۵۰ دارای یک صفحه با اندازه ای بزرگ است و قاب این ساعت ها از نوع چرخشی می باشد.

Post a Comment