نرم افزار سنجش ضربان قلب

نرم افزار سنجش ضربان قلب

نرم افزار سنجش ضربان قلب

بدون هیچ دستگاهی ضربان قلبتان را اندازه بگیرید برنامه ی ضربان سنج بر روی ساعت یا موبایل نصب می شود تا تعداد ضربان نبض و قلبتان را بررسی کند. این نرم افزار برای مربیان بدنسازی و بیشتر از 50 میلیون مصرف کننده ی دیگر تست و نصب شده است. در تلفن های همراه مخصوصا اندروید تنها کافیست انگشت دستتان را بر روی دوربین قرار دهید و ضربانتان را بررسی کنید این دوربین ضربان قلبتان را از روی انگشت دستتان بررسی می کند و بر روی صفحه ی نمایشگر خود نمایش می دهد.

پزشک خود باشید

تنها با تلفن همراه یا ساعت مچی، پزشک خود باشید. یکی از موارد مهم برای تعیین سلامت، مشخص کردن وضعیت ضربان قلب در حالت ها و زمان های مختلف مانند بعد از ورزش، صبح زود، وقت خواب، بعد از غذا و…. است. امروزه بیشتر تلفن های همراه این ویژگی را دارند اما تعداد ساعت های کمی ضربان شمار دارند با این وجود ساعت کاسیو دارای این ویژگی است.

ویژگی ضربان سنج

ویژگی ضربان قلب در برنامه ها و در وسیله های زیادی دیده می شود که هر کدام در حال رقابت و پیشرفت هستند اما بهتر است با دقیق ترین آن ها ضربان قلبتان را اندازه گیری کنید. برخی از این برنامه های ضربان سنج با برنامه ی تلفن همراه شما هماهنگ شده و اطلاعات بدن شما را به آن سیستم منتقل کرده و تمام بررسی های هفتگی ماهانه و سالانه ی شما بر روی نمودار نمایش می دهند ویژگی های این نرم افزار شامل موارد زیر است.

1 – اندازه گیری دقیق ضربان قلب
2 – گراف PPG به صورت کامل
3 – نمایش تاریخچه ی کامل
4 – مشاهده ی اندازه گیری های خود در نمودارها
5 – مشاهده نتایج HRM شما در یک نمودار
6- شامل انواع اندازه گیری های فوری مختلف

Post a Comment