گارمین فنیکس 6 پرو ساعت برتر برای ورزشکاران

گارمین فنیکس 6 پرو ساعت برتر برای ورزشکاران

ساعت هوشمند گارمین فنیکس 6 پرو و اپل واچ سری 5 دو ساعت هوشمند هستند که برای ورزشکاران بسیار کاربردی می باشند. ساعت هوشمند گارمین فنیکس 6 پرو قابلیت های بیشتری برای ورزشکاران دارد. این ساعت ها از دقت بالاتری برخوردار هستند و در برابر آب به میزان بیشتری مقاومت دارند. اما دلایلی نیز برای برتری اپل واچ سری 5 وجود دارد، ما در اینجا این دلایل را بررسی کرده ایم:

 دلایل برتری اپل واچ سری 5 :

اولین دلیل برتری اپل واچ سری 5 نسبت به ساعت هوشمند گارمین فنیکس 6 پرو وزن پایین آن می باشد، ساعت های با وزن پایین تر در طولانی مدت از ایجاد خستگی در دست جلوگیری می کنند. همچنین برای ورزشکاران در حین انجام فعالیت های ورزشی بسیار مناسب می باشد. اپل واچ سری 5 12  گرم از ساعت گارمین سبک تر است. در نتیجه برای ورزش هایی مانند  پیاده روی و دو مناسب تر می باشد.

دومین دلیل برتری اپل واچ سری 5 نسبت به ساعت هوشمند گارمین فنیکس 6 پرو صفحه نمایش برتر اپل واچ نسبت به ساعت گارمین می باشد. وضوح تصویر در اپل واچ سری 5 بیشتر از ساعت گارمین است.

سومین دلیل برتری اپل واچ سری 5 نسبت به ساعت هوشمند گارمین فنیکس 6 پرو وچود برنامه های متنوع در فروشگاه اپل نسبت به فروشگاه گارمین می باشد که با مراجعه به فروشگاه اپل امکان نصب این برنامه ها بر روی اپل واچ ها وجود دارد.

چهارمین دلیل برتری اپل واچ سری 5 نسبت به ساعت هوشمند گارمین فنیکس 6 پرو این که اپل واچ سری 5 قیمت مناسب تری نسبت به ساعت گارمین دارد.

پنجمین دلیل برتری اپل واچ سری 5 نسبت به ساعت هوشمند گارمین فنیکس 6 پرو وجود شاخص های سلامتی بیشتر است. این ویژگی کمک می کند که بتوان سلامت خود را با کمک این ساعت ها بررسی نمود.

Post a Comment