تنظیمات ساعت های کاسیو لاین جنرال

تنظیمات ساعت های کاسیو لاین جنرال

در ساعت های لاین جنرال دو دکمه در قسمت چپ و  یک دکمه در قسمت راست آن ها دیده می شود. دکمه سمت چپ پایین دکمه MODE نام دارد. این دکمه کاربر را به حالت های مختلف تنظیمات وارد می کند.

دکمه سمت چپ که در قسمت بالای قاب قرار دارد، دکمه LIGHT/LAP.RESET است. در صورتی که این دکمه را نگه دارید، نور صفحه نمایش ساعت افزایش می یابد. کار دیگر این دکمه جابه جا کردن و بازنشانی تنظیمات می باشد.

یک دکمه نیز در قسمت راست این ساعت تعبیه شده است که این دکمه (START.STOP/12H-24H) زمان را به صورت 12 و یا 24 ساعتی تنظیم می کند.

برای انجام تنظیمات ساعت کاسیو لاین جنرال در مرحله اول دکمه MODE را برای سه مرتبه فشار دهید تا در این حالت چشمک زنی که روی ثاتیه شمار روشن شده است از بین برود. در این حالت می توان تنظیم ثانیه شمار را انجام داد. این تنظیمات از طریق دکمه قسمت راست انجام می گیرد.

برای تنظیمات بعدی، در صورت فشار دادن دکمه سمت چپ بالایی، حالت چشمک زن بر روی ساعت شمار قرار می گیرد و دکمه سمت راست می تواند تنظیمات مربوط به ساعت را انجام دهد.

در این حالت اگر دو بار دکمه سمت چپ بالا فشرده شود، حالت چشمک زن بر روی دقیقه شمار قرار می گیرد و مانند حالت قبل با استفاده از دکمه سمت راست تنظیمات می تواند صورت پذیرد.

تا اینجا تنظیمات مربوط به ساعت کاسیو لاین جنرال مورد بررسی قرار گرفت. برای انجام تنظیمات بعدی به ترتیب زیر می توان عمل کرد:

دکمه چپ پایین را دو بار فشار دهید تا به تنظیمات مربوط به ماه وارد شوید. قابلیت تغییر این تنظیمات متناسب با 12 ماه موجود، در 12 حالت وجود دارد.

بار دیگر دکمه چپ پایین را دو بار فشار دهید تا به تنظیمات مربوط به روز وارد شوید. قابلیت تغییر این تنظیمات متناسب با 31 ماه موجود، در 31 حالت وجود دارد.

بار دیگر دکمه چپ پایین را دو بار فشار دهید تا به تنظیمات مربوط به روزهای هفته وارد شوید. قابلیت تغییر این تنظیمات متناسب با روز های هفته از یکشنبه تا شنبه وجود دارد.

در این حالت تنظیمات پایان می پذیرد و با زدن دوباره دکمه چپ پایین تنظیمات ذخیره و پایان می پذیرد.

Post a Comment