جی شاک MTG

جی شاک MTG

جی شاک MTG

جی شاک MTG

در این نوشته می خواهیم به معرفی مجموعه جی شاک MTG و ویژگی های آن ها بپردازیم. پس با ما همراه باشید:

مجموعه جی شاک ام تی جی با نام G-SHOCK MTG شناخته می شود. MT در اینجا به معنای فلز پیچ خورده می باشد و G بیانگر لاین جی شاک است.

MT یا همان فلز پیچ خورده به دلیل قاب این ساعت ها انتخاب شده است. در نمونه اولیه از ساعت جی شاک ام تی جی قاب ساعت از ترکیب استیل ضد زنگ با محافظت هسته، رزین و آلفا ژل به وجود آمده بود.

اولین ساعت جی شاک از مجموعه ام تی جی، ساعت MTGB1000 بود. این ساعت قابلیت اتصال به تلفن همراه را دارا بوده و قاب آن نیز از ترکیب استیل ضد زنگ با محافظت هسته، رزین و آلفا ژل ساخته شده است.

ساعت جی شاک MTG-B1000B-1A

مدل MTG-B1000B-1A از مجموعه جی شاک MTG ساعتی بسیار دقیق است که می تواند به تلفن همراه و سیگنال های زمان امواج رادیویی متصل گردد. محافظت هسته این قاب به گونه ای است که در برابر لرزش و شوک دارای مقاومت بسیار بالایی می باشد. این ساعت از مقاومت سه گانه انحصاری، مقاومت در برابر لرزش، شوک و نیروی مرکز گریز بهره می برد. در قسمت شیشه این ساعت ها از کریستال یاقوت کبود با خاصیت ضد خش استفاده شده است. این ساعت در برابر نفوذ آب تا عمق 200 متری دارای مقاومت بالایی می باشد. بر روی سطح این ساعت از روکش تیتانیوم AIP استفاده شده است که این امر منجر می گردد که ظاهر ساعت عالی به نظر برسد.

جی شاک MTG
جی شاک MTG

ساعتی بسیار دقیق

موتور ساعت جی شاک از فناوری Multi-Band 6 Atomic بهره می برد که سیگنال های رادیویی را از 6 ایستگاه رادیویی دریافت می کند، که این امر منجر می گردد که زمان با استفاده از این ساعت ها با دقت بسیار بالا نمایش داده شوند و ساعت و تاریخ دقیق در هر لحظه با استفاده از این ساعت های مچی به خوبی مشخص گردد.

 ساعت MTGB1000 به تقویم کامل، تایمر معکوس، نور LED، کرونومتر و زنگ هشدار نیز مجهز شده است.

با استفاده از این ساعت ها می توان به ساعت جهانی متصل شد. این ساعت های دقیق برای ایجاد دقت بیشتر در نمایش زمان تنظیم زمان را چهار بار در روز انجام می دهد.

برای مشاهده ساعت های جی شاک به گالری ساعت آس مراجعه نمایید.

مقالات مرتبط:

چرا جی شاک ؟

تاریخچه جی شاک

Post a Comment