دفترچه راهنمای فارسی ساعت کاسیو جی شاک مدل GWN-1000

دفترچه راهنمای فارسی ساعت کاسیو جی شاک مدل GWN-1000

این ساعت امکانات زیادی را در اختیار کاربر قرار می دهد. مدل GWN-1000 به دماسنج، ارتفاع سنج، ساعت جهانی، فشار هوا، رادیو کنترلر، قابلیت شارژ خورشیدی مجهز شده است.

برای بررسی  ساعت کاسیو جی شاک مدل GWN-1000 ابتدا بهتر است با دکمه های آن آشنا شویم. این ساعت در قسمت چپ دارای دو دکمه است که دکمه قرار گرفته در قسمت بالای قاب، دکمه ADJUST و دکمه پایینی، دکمه MODE می باشد. سه دکمه نیز در قسمت راست ساعت مشاهده می شود که از بالا به پایین به ترتیب دکمه های REVERSE ، پیچ CROWN و دکمه FORWARD می باشند.

برای انجام تنظیمات ساعت اصلی  ابتدا پیچ CROWN را در جهت عقربه های ساعت یعنی به سمت چپ بچرخانید.

با بیرون کشیدن پیچ CROWN به تنظیمات ساعت دسترسی پیدا می کنید. بیرون کشیدن پیچ CROWN منجر می شود که عقربه ثانیه شمار در جای خود ثابت بایستد. در این حالت پیچ CROWN را بچرخانید تا بتوانید شهری را که می خواهید تنظیپمات بر اساس آن صورت بگیرد را انتخاب کنید. اگر بخواهید در ساعت خود شهر تهران را انتخاب می کنید، عبارت THR نشان دهنده شهر تهران است و برای پیدا کردن آن به مکان ساعت 2 نگاه کنید.

سپس پیچ CROWN را به سمت داخل فشار داده و آن را در خلاف جهت عقربه های ساعت یعنی به سمت راست بچرخانید تا در حالیه اولیه خود قرار بگیرد.

نحوه ریست کردن قسمت آنالوگ کاسیو جی شاک مدل GWN-1000 :

پیچ CROWN را به سمت بیرون بکشید، به تنظیمات دسترسی پیدا می کنید. دکمه FORWARD را نگه دارید تا در این حالت صفحه HAND ADJ نشان داده شود. عقربه های ساعت حرکت کرده و کلیه عقربه ها روی عدد 12 قرار می گیرد.

سپس پیچ CROWN را فشار دهید و آن را روی حالت اولیه قرار دهید. به این ترتیب ساعت کاسیو جی شاک مدل GWN-1000 شما تنظیم می گردد.

Post a Comment