ساعت هوشمند سیم کارت خور

ساعت هوشمند سیم کارت خور

ساعت هوشمند سیم کارت خور

ساعت های فوق هوشمند که وارد بازار شده اند خطرات و تصادفات رانندگی را کم تر کرده اند زیرا دیگر رانندگان هنگام رانندگی از تلفن همراه استفاده نمی کنند و ساعتشان را به تلفن همراه وصل کرده و با آرامش و راحتی به رانندگی خود ادامه می دهند. سیم کارت در ساعت های هوشمندی که این قابلیت را دارند به سادگی قابل استفاده است. سیم ‌کارت این ساعت در قسمت زیر باتری آن متصل می‌ شود. ساعت هایی که سیم کارت خور هستند به تلفن همراه شما متصل می شوند و شما به راحتی از امکانات ساعت و موبایل استفاده می کنید، پس بدون نیاز به بیرون آوردن تلفن همراه از کیفتان متوجه تماس های خود بشوید بدون نیاز به تلفن مدیریت زنگ و پیامک موبایلتان را داشته باشید

صدای زنگ ساعت

برخی از ساعت های هوشمند نه تنها ساعت هستند بلکه یک تلفن همراه مجهز می باشند و به شما آلارم و اعلان ها را نشان می دهند. صدای زنگ ساعت های سیم کارت خور مانند ساعت کاسیو بسیار بلند است که هیچ تماسی از دست نمی رود پس نگران صدای این ساعت ها نباشید. با این ساعت کم تر به سراغ گوشی موبایل می روید.

دو سیم کارت

معمولا افراد پر مشغله نیاز به داشتن دو سیم کارت دارند زیرا یک سیم کارت نیاز آن ها را برطرف نمی کند. با ورود ساعت های سیم کارت خور مشکل افراد پر مشغله هم بر طرف شده است و یک سیم کارت خود را در داخل ساعت قرار می دهند و دیگر نیاز به خرید تلفن همراه ندارند. این ساعت های هوشمند معمولا دارای حافظه ی داخلی هم هستند که مقدار آن بستگی به مدل و ساخت ساعتتان دارد و شما به راحتی می توانید پیام ها و مخاطبان خود را در ساعتتان داشته باشید.

Post a Comment