نمایشگر ساعت هوشمند

نمایشگر ساعت هوشمند

نمایشگر ساعت هوشمند

معمولا تمامی ساعت ‌های هوشمندی که امروزه در بازار وجود دارند از نمایشگرهای LCD یا AMOLED رنگی بهره گرفته اند که امکان تماشای تصاویر، اپلیکیشن‌ ها و دیگر تصاویر را به صورت کاملا شفاف و زنده و بسیار روشن در اختیار شما قرار می ‌دهند. البته ناگفته نماند که نتیجه ی این شرایط خوب کم شدن مقدار شارژدهی باتری دستگاه شما است ولی کمپانی ‌های سازنده تلاش کرده ‌اند تا با بهینه‌ سازی ‌های سخت ‌افزاری و نرم‌ افزاری کارایی دستگاه شما را بهبود ببخشند و شما استفاده ی بیشتری از ساعتتان داشته باشید. همانطور که می دانید یکی از ساعت های پرفروش و خوب ساعت لی کوپر است.

ویژگی صفحه نمایش ساعت

از آن جایی که همه می دانیم صفحه نمایش رنگی شارژ بسیار زیادی مصرف می‌ کند، زمانی که با ساعت هوشمند کاری ندارید، نمایشگر دستگاه خود به خود خاموش می ‌شوند و حتی نمی ‌توانید تایم را ببینید. نمایشگرهای LCD، نسبت به نمونه ‌های OLED ضخامت خیلی بیشتری دارند، به همین دلیل اپل برای اولین نسل از ساعت ‌های هوشمند خودش اولین نمایشگر OLED را توسعه رونمایی کرد تا از ضخامت خیلی کمتری استفاده کند. سامسونگ هم سال ۲۰۱۳ اولین ساعت هوشمند خود معروف به Galaxy Gear را تولید نمود.

لمسی بودن صفحه نمایش

در ظاهر، استفاده از صفحه نمایش لمسی برای یک ساعت هوشمند خیلی منطقی نیست اما در واقعیت امکان پذیر است. این موضوع بیشتر زمانی به چشم می ‌خورد که به سختی روی یک نمایشگر کوچک لمسی بخواهید کاری را انجام دهید یا چیزی را به نمایش بگذارید. در برخی موارد ممکن است برخی از خواسته های شما از ساعتتان مبتنی بر ژست ‌های حرکتی دست درست کار نکنند. برای اولین بار شرکت اپل در ساعت های هوشمند اپل واچ رویه‌ ی تازه ای را در پیش گرفت که علاوه بر نمایشگر لمسی که ساعت دارد از کلید فیزیکی در سمت راست و پیچ تنظیم دیجیتالی هم استفاده کرد. شما می‌ توانید از این پیچ تنظیم برای بزرگ نمایی بر روی محتوا یا اسکرول کردن استفاده نمایید.

Post a Comment