خصوصیات ساعت خلبانی مدل D2 Charlie 010-01733-31

خصوصیات ساعت خلبانی مدل D2 Charlie 010-01733-31

خصوصیات ساعت خلبانی مدل D2 Charlie 010-01733-31

برای بررسی ویژگی ساعت هایی مانند ساعت گارمین بهتر است به سایت های معتبر سر بزنیم تا اطلاعات دقیق تری به دست بیاوریم برای مثال سایت آس واچ یکی از بهترین سایت های مربوط به این حوزه می باشد که به بررسی خصوصیات و ویژگی های ساعت ها می پردازد.
ساعتی که مد نظر شما است یک ساعت بسیار شیک و زیباست که به نوبه ی خود فروش بسیار بالایی هم دارد.
این ساعت دارای ابعاد 51 × 51 × 17.5 میلی‌ متری می باشد و وزن آن با بند چرمی 95 و همراه با بند سیلیکونی 89 گرم است و اما جنس شیشه ی این ساعت یاقوت در نظر گرفته شده است همچنین جنس بند این ساعت گارمین چرم می باشد و نوع قفل بند سگکی ساده است.

مشخصات صفحه نمایش

برای بررسی صفحه نمایش باید گفت که ساعت گارمین مد نظر شما صفحه نمایش رنگی دارد و شکل صفحه نمایش آن دایره ای می باشد و اندازه ی این صفحه نمایش به طور میانگین و حدودی 1.2 اینچ است. رزولوشن تعیین شده 240 × 240 پیکسل می باشد که بهترین و بالاترین رزولوشن است.

فناوری و تکنولوژی

فناوری و تکنولوژی این ساعت گارمین زیاد است به شکلی که دارای GLONASS , GPS می باشد و دارای شتاب ‌سنج، دما سنج، ارتفاع ‌سنج، قطب‌ نما، شمارنده ضربان قلب می باشد.
حافظه ی داخلی که برای این محصول انتخاب شده است 16 گیگابایت است و همچنین لازم است بدانید که ساعت شما به بلوتوث , Wi-Fi متصل می شود.
مقاومت این ساعت گارمین در برابر آب زیاد است به طوری که تا چند متر زیر آب خراب نمی شود.
پایش خواب و تعیین اهداف تمرینی برای ساعت شما نصب شده است.
اعلان های تماس ‌ها و پیام‌ های دریافتی، ایمیل، سایر اپلیکیشن ‌ها را از دست ندهید، این ساعت تمام این موارد را به شما یادآوری می کند.

Post a Comment