دلایل برتری گارمین فنیکس 6 پرو در مقایسه با اپل واچ سری 5

دلایل برتری گارمین فنیکس 6 پرو در مقایسه با اپل واچ سری 5

ساعت های گارمین به دلیل قابلیت هایی که دارد در میان ورزشکاران بسیار پرطرفدار هستند. زیرا متناسب با نیاز های ورزشکاران دارای برنامه ها و قابلیت های متعدد است و در انواع و مدل های متفاوت عرضه شده است.

یکی از این مدل ها سری فنیکس است که این ساعت ها از قابلیت پخش موسیقی، ارسال پیام، زنگ هشدار، دفترچه یاداشت برخوردار شده است.

در کنار این ها، ساعت های اپل واچ نیز از قابلیت های زیادی برخوردار هستند.

ساعت هوشمند گارمین فنیکس 6 پرو و اپل واچ سری 5 در برخی از خصوصیات نسبت به یکدیگر دارای برتری هستند که ما در اینجا دلایل برتری ساعت هوشمند گارمین فنیکس 6 پرو را بررسی می کنیم:

دلایل برتری ساعت هوشمند گارمین فنیکس 6 پرو :

اولین دلیل برتری ساعت هوشمند گارمین فنیکس 6 پرو مصرف باتری آن می باشد. مصرف باتری این ساعت گارمین نسبت به اپل واچ سری 5 کمتر می باشد. با توجه به تحقیقاتی که صورت گرفته است، با استفاده از این ساعت گامین می توان همراه با استفاده از GPS و پخش موسیقی به میزان 10 ساعت از ساعت خود استفاده کرد ، در حالی که اپل واچ سری 5 به میزان 3 ساعت می تواند باتری خود را نگه دارد.

دومین دلیل برتری ساعت هوشمند گارمین فنیکس 6 پرو وجود شاخص های سلامتی مرتبط تر با فعالیت های ورزشی در ساعت گارمین است که این ویژگی بیشتر برای ورزشکاران کارایی دارد.

سومین دلیل برتری ساعت هوشمند گارمین فنیکس 6 پرو این است که این ساعت فعالیت های ورزشی بیشتری را در بر گرفته و ارزیابی می کند، فعالیت هایی شامل کوهنوردی، دوچرخه سواری، قایقرانی، پیاده روی، دویدن، اسکی، اسنوبورد، پرش و…

چهارمین دلیل برتری ساعت هوشمند گارمین فنیکس 6 پرو استحکام بیشتر این ساعت نسبت به اپل واچ 5 می باشد. ویژگی ضد آب ساعت گارمین بسیار قوی تر از اپل واچ 5 است.

Post a Comment