مشخصات ساعت دیجیتالی جی شاک GA-110GB-1ADR

مشخصات ساعت دیجیتالی جی شاک GA-110GB-1ADR

مشخصات ساعت دیجیتالی جی شاک GA-110GB-1ADR

برای خرید ساعت های خوب و با کیفیت به کسی که از ساعت آگاهی دارد مراجعه کنید و از او کمک بگیرید برای مثال جوانان و نوجوانان امروزی اطلاعات بیشتر و کامل تری در مورد ساعت و تکنولوژی روز دارند. در این بخش از محتوا می خواهیم در مورد یکی از بهترین های ساعت کاسیو صحبت کنیم، این ساعت بسیار زیبا و جذاب است و علاوه بر آن کارایی بسیار زیادی هم دارد.
اگر بخواهیم در مورد یکسری از خصوصیات و ویژگی های این ساعت صحبت کنیم باید دانید که این ساعت مردانه است و معمولا آقایان از این ساعت استفاده می کنند.
از سوی دیگر نوع کاربری آن ورزشی و روزمره می باشد و قطر قاب انتخابی برای این ساعت 51.2 میلی ‌متر و وزن آن 72 گرم است، فرم صفحه نمایش آن گرد است و همچنین جنس شیشه ی انتخابی برای این ساعت معدنی می باشد.
اگر در مورد مقاومت و جنس ساعت سوالی دارید باید بدانید که جنس بدنه رزین می باشد و جنس بند آن لاستیکی است همچنین رنگ بند مشکی می باشد.
معمولا نوع قفل بند ساعت کاسیو سگکی ساده است و در بیشتر موارد انواع مختلف ساعت کاسیو مقاوم در برابر آب تا حدود 200 متر می باشد.
ساعت کاسیو مدنظر شما مقاوم در برابر ضربه می باشد پس به راحتی در دستتان بیندازید و استفاده کنید.
این ساعت تاریخ شمار دارد و قابلیت نمایش 24 ساعته دارد.
جالب است بدانید که کرنومتر با دقت 1/1000 ثانیه هم بر روی ساعت کاسیو نصب شده است.
از جمله ویژگی های معمولی ساعت کاسیو این است که دارای آلارم و نور پس زمینه برای راحتی دیداری می باشد.
منبع انرژی در نظر گرفته شده برای این ساعت باتری می باشد و همانطور که می دانید ساعت جهانی دارد و 29 منطقه زمانی مختلف را بررسی می کند.

Post a Comment