ساعت مچی مدل GST-210B-1A9

ساعت مچی مدل GST-210B-1A9

ساعت مچی مدل GST-210B-1A9

اگر به دنبال ساعت زیبا و شیک در عین حال پر کاربرد هستید، ساعت جی شاک مدل GST-210B-1A9 یکی از بهترین و جدیدترین ساعت های موجود در مجموعه ی ما می باشد. ساعت جی شاک برترین ساعت در بین برندهای مختلف است. اگر بخواهیم در مورد مشخصات و ویژگی های ساعت جی شاک صحبت کنیم باید به مطالب زیر توجه نمایید.

خصوصیات ساعت جی شاک

برای بررسی خصوصیات جی شاک بهتر است بدانید که جنس بدنه ی این ساعت فلز می باشد و نوع کاربری آن به شکل روزمره، لوکس، ورزشی می باشد و از سوی دیگر فرم صفحه نمایش ساعت جی شاک مدنظر شما گرد است در صورتی که کمپانی ساعت جی شاک انواع و اقسام مختلف ساعت را با ظاهری متفاوت وارد بازار کرده است.
جنس بند این ساعت از رزین می باشد و رنگ بند آن مشکی تعبیه شده است اما اگر از رنگ آن خوشتان نمی آید قابل تعویض می باشد. رنگ صفحه این ساعت طلایی است و جلوه ی بسیار با شکوهی به ساعت شما داده است.

خصوصیات فیزیکی جی شاک

اگر به ظاهر ساعتتان نگاه کنید نوع قفل بند سگکی ساده طراحی شده است و جنس شیشه ی آن معدنی می باشد و همچنین ابعاد بدنه 59.1 × 52.4 میلی ‌متر تعیین شده است. عرض قاب 52.4 میلی‌ متر می باشد و از سوی دیگر ضخامت بدنه ی این ساعت 16.1 میلی ‌متر است.
شاید مقاومت و ضد آب بودن ساعت برای شما مهم باشد بهتر است بدانید که این ساعت جی شاک حدودا تا 200 متر در زیر آب مقاوم است.
عقربه های شب تابی که برای این ساعت تعبیه شده است ساعت شما را زیبا و خاص کرده است.
تکنولوژی ساخت این ساعت الکترونیکی می باشد و دارای تاریخ شمار و کرنومتر می باشد.
جهت خرید محصولات مختلف مانند ساعت جی شاک و ساعت گارمین و غیره با ما تماس بگیرید.

Post a Comment