ساعت لی کوپر مدل LC06482.490

ساعت لی کوپر مدل LC06482.490

ساعت لی کوپر مدل LC06482.490

برخی از افراد ذاتا شیک پوش و برند پوش هستند و تمام وسایلی که استفاده می کنند خاص است، این افراد باعث جلب توجه می شوند و به طور کلی مرکز تمرکز قرار می گیرند. یکی از وسایل و لوازمی که باعث خاص و جذاب بودن شما و تیپ شما می شود ساعت می باشد که انتخاب آن بسیار مهم است. همواره به وسیله ای که خریداری می کنید توجه کامل داشته باشید تا بهترین خرید را انجام دهید. ساعت لی کوپر از برندهای پرطرفدار ساعت است که در بین ساعت های گارمین، کاسیو، سیکو حرف اول را می زند. کمپانی ساعت لی کوپر در تلاش است بهترین و برترین ساعت های خاص را تولید کند. این مجموعه برای خاص پسندها طراحی شده است. به طور معمول بیشتر ساعت های زیبای زنانه مربوط به برند ساعت لی کوپر است. در این بخش به بررسی یکی از این ساعت ها می پردازیم.

خصوصیات ساعت لی کوپر

نوع کاربری ساعت لی کوپر مورد نظر شما کلاسیک می باشد.
با توجه به این که ساعت ها تنوع ظاهری زیادی دارند فرم صفحه نمایش این ساعت گرد می باشد.
جنس بند ساعت شما فلزی است و نوع قفل بند ساعتتان سگکی قلاب ‌دار تعبیه شده است همچنین این ساعت کرنومتر و تاریخ شمار دارد و از سوی دیگر تکنولوژی ساخت آن الکترونیکی می باشد.
جنس بدنه ی این ساعت فلز است و رنگ بند آن سرمه ای انتخاب شده است و از سوی دیگر این امکان را به شما می دهد تا قابلیت تغییر بند داشته باشید.
سایر مشخصات برای این ساعت به این شکل است که برای مثال نمایش ایام هفته دارد و مقاوم در برابر آب است و همچنین سرعت سنج هم دارد.
قابلیت نمایش 24 ساعته برای ساعت شما تنظیم شده است و منبع انرژی انتخابی برای این ساعت لی کوپر باتری است.

Post a Comment