سنسور های سه گانه

سنسور های سه گانه

سنسور های سه گانه

سنسور های سه گانه

 ساعت جی شاک از برند کاسیو یک ساعت مچی با امکانات فراوان است. این ساعت ها قابلیت های فراوانی را در خود جای داده اند که می توانند در شرایط مختلف به افراد کمک نمایند. این ساعت دارای مدل های مختلفی است و در برخی از مدل های آن سنسور سه گانه به کار برده شده است. ما در این مقاله در مورد این سنسور ها و قابلیت و توانایی های آن ها اطلاعاتی را در اختیار شما قرار می دهیم.

ارتفاع سنج (Altimeter)

ارتفاع سنج در ساعت های مچی برای سنجش میزان ارتفاع به کار برده می شوند. عددی که توسط ارتفاع سنج نمایش داده می شود، در واقع میزان ارتفاع از سطح دریا می باشد. این قابلیت به کوهنوردان بسیار کمک می کند.

عمق سنج (Depth)

عمق سنج یکی دیگر از سنسور های سه گانه است. میزان عمق توسط این قابلیت سنجیده می شود. عمق سنج در ساعت هایی که مخصوص غواصی ساخته شدند به کار برده شده است. در این ساعت های غواصی زمان شیرجه نیز بر روی صفحه ساعت نمایش داده می شود.

دماسنج (Thermometer)

دماسنج ها میزان دمای هوا را در هر لحظه نمایش می دهند. دماسنج های ساعت ها معمولا قادرند دمای -10 تا +60 درجه سانتی گراد را اندازه گیری نمایند.

فشار سنج (Barometer)

سنسور فشارسنج در ساعت های مچی اندازه گیری فشار هوا را انجام می دهد. در ساعت جی شاک فشارسنج و دما سنج همراه با هم نمایش داده می شوند. ساعت های دارای این قابلیت با افزایش میزان فشار به صورت ناگهانی به کاربر اطلاع می دهند، این امر توسط زنگ هشدار اطلاع داده می شود.

قطب نما (Compass)

قطب نما یک ویژگی کاربردی برای افراد ماجراجو است. قطب نما تعیین کننده موقعیت افراد است. این قابلیت موقعیت دقیق را در نقاط جغرافیایی شناسایی کرده و در اختیار کاربر قرار می دهد. بنابراین افراد می توانند به راحتی جهت حرکت مناسب را تشخیص دهند.

آس واچ گالری عرض کننده انواع ساعت جی شاک و ساعت های اصل از همه برند ها می باشد. برای دیدن محصولات وارد سایت شوید.

Post a Comment